perjantai 7. lokakuuta 2011

Mitä tein/ajattelin tällä viikolla

- Löysin uuden Englischer Gartenin tai Keskuspuiston, mun lähimetsän! Vaatii vaan aina pientä kukkulalle kiipeämistä, mutta on se sen arvoista. Sitten kun pimeä yllättää, ei vaan oo enää hirveen kivaa kun ei oo lamppuja missään...

- Ikävöin Yliopistoliikuntaa... Tuo lähipunttis on vaan niin ahdistava ja törmään koko ajan samoihin naamoihin siellä. Ohjaajat on joko pelottavia tai jotenkin ihan pihalla.

- Ikävöin oululaista. Outoa olla nyt yksin toimistossa ja vastuussa paitsi ihmisten vuokranmaksuista, palkoista (osittain, tai ainakin niihin liittyvistä kysymyksistä), byrokratiasotkuista ja toisaalta vapaa-ajasta melkein yksin. Ns. kollegat voi auttaa mua vasta työpäivänsä jälkeen. No, mutta mulla on jo paljon ideoita mitä täällä voisi tehdä syksyllä... Musta tulee varsinainen Stuttgart Travel Guide.

- Sovin lounastreffejä parin lähistöllä työskentelevän harjoittelijan kanssa Mensaan, oon pitänyt ihan reiluja tunnin taukoja; ensin syön toisen harjoittelijan kanssa pääruuan, sitten toisen kanssa jälkkärin. :D Paljon kivempaa kuin yksin syöminen, tosin silloin voin lukea Kaikki mitä rakastin -kirjaa ja salakuunnella saksalaisten opiskelijoiden keskusteluja.

- Ostin vihon, jonka kannessa lukee: "Kaikki tavat kirjoittaa ovat sallittuja. Paitsi tylsät." Toivon, että se nyt motivois mua tekemään jotain luovaa ja avaamaan tän kirjoittamislukon. Olen saanut siihen jo joitain ranskalaisia viivoja, ihan vain yleisiä ajatuksia. Sain tän idean yhdeltä harjoittelijalta, joka kertoi kirjoittavansa romaanintynkää/ideoita romaaniinsa/erilaisia tarinoita kännykkäänsä. Mä ajattelin tehdä saman, mut käyttää vihkoa. Kun vaan muistais ottaa kynän mukaan.

- Kuuntelin töissä kaikkia vanhoja suosikkejani YouTubesta, esim. Garbagea

- Puhuin saksaa puhelimessa suht rennosti. Ainakin useimmiten.

- Ostin unelmanahkarotsin joka on ihan superfierce! Kuvia seuraa. Ehkä.

- Ostin läksärilahjan espanjalaiselle Gummibär-kaupasta, tuoppi joka oli täytetty nallekarkeilla. Mullekin on joskus annettu samanlainen. Ihana kauppa! Liivate <3 Haribo <3

- Olin grillibileissä eilen. Ei järin suuri suksee, sillä lämpötila laski 10 astetta ja vettä tuli kuin Esteristä, onneksi oli katos. Saksalaiset pysytteli omassa ryhmässään, me ulkkarit omassamme. Pojat puhui joko alapääjuttuja, entropiajuttuja tai Flight of the Conchordsista. Silti oli ihan hauskaa, nimimerkillä terveisiä rinnakkaistodellisuudesta. Tai niinkuin Jenna kysyi: Miten tähän tilanteeseen on tultu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti