keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Bäuchlein fest!

Oon

tsekannut uuvuttavan Staatsgalerien
selvittänyt oleskelulupa-asioita
vahvistanut pöytävarauksen
"suunnitellut" t-paitoja (= Tuire on piirtänyt kuvat ja mä oon sanonut että joo, ihan kiva)
jänskännyt Mitfahrgelegenheitia
heittänyt vahingossa kämppiksen perunat pois mutta lepyttänyt sen suklaalla
tottunut niin saksalaiseen näppäimistöön taas kerran etten meinaa osaa käyttää Qwertya
käynyt jossain aivan ihme jumppatunnilla joka olikin jotain horrorpilatesta ja vetäjä semi-pelottava (kiva tietää että mulla on nyt Bäuchlein <3)
käynyt parilla cocktaililla, oppinut että platypus-eläimen monikko on platyPI eikä mitään muuta epäilyttävän kuuloista
miettinyt mitä ihmettä laitan parin viikon päästä patikointiviikonloppuun päälle
ihmetellyt BW Bankin avainlukukorttitsydeemiä
ostanut Kaikki mitä rakastin -kirjan enkuksi
Ei mulla muuta asiaa. Leben ist gut.



Ja tää biisi on edelleen yhtä hyvä kuin anno domini 2006.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti